Niro Hybrid
Model ten korzysta z połączenia wyjątkowo sprawnego silnika benzynowego z rodziny Smartstream z silnikiem elektrycznym oraz 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową. Jazda do tyłu jest realizowana wyłącznie przy pomocy silnika elektrycznego, co wpływa na wyeliminowanie emisji spalin podczas manewru cofania.
- Maksymalna moc 141 KM i moment obrotowy 265 Nm.
- Przyspieszenie 0 – 100 km/h w 10,4 sek. i prędkość maks. 165 km/h
- Bateria o pojemności 1,32 kWh
- Maks. masa holowanej przyczepy – 1300 kg


Dla tych, którzy są otwarci na myślenie przyszłościowe i próbowanie nowych rzeczy – mających sens i pozytywny wpływ na otoczenie
Popularny crossover został zaprojektowany od podstaw, dzięki czemu potrafi sprostać zróżnicowanym potrzebom użytkowników samochodów, którzy dbają o środowisko. Nowa Kia Niro oferuje trzy nowoczesne zelektryfikowane układy napędowe do wyboru, ekologiczne materiały w kabinie i wyjątkowe systemy bezpieczeństwa. Wszystko razem sprawia, że model nowej generacji przewyższa oczekiwania klientów. Niro jest nieodłącznym modelem coraz liczniejszej gamy ekologicznych samochodów marki Kia, która do 2027 roku będzie liczyć aż 14 modeli typu BEV.

Unikalne detale dla wersji EV
Niro EV różni się od modeli PHEV i HEV dwukolorową zabudowaną osłoną między reflektorami i unikalną stalowoszarą okładziną po bokach nadwozia. Port ładowania jest umieszczony wygodnie pośrodku przedniej osłony między reflektorami, co zapewnia łatwy dostęp do wszystkich punktów ładowania.

Wyświetlacz przezierny HUD
10-calowy wyświetlacz przezierny (HUD) wyświetla najważniejsze informacje dotyczące jazdy, w tym prędkość, dane systemów asystujących i polecenia nawigacji bezpośrednio na przedniej szybie. Niezwykle wyraźna grafika jest wyświetlana bezpośrednio przed kierowcą, co pomaga zminimalizować ruch gałek ocznych w czasie jazdy, dzięki czemu zwiększa się komfort i bezpieczeństwo.

Intuicyjne sterowanie systemami
Kokpit został zaprojektowany tak, aby był w pełni intuicyjny, ze spersonalizowaną konfiguracją profilu, aby zapewnić maksymalnie spersonalizowane wrażenia z jazdy. Jest tak wiele rzeczy, które można pokochać w konsoli środkowej ze zintegrowanym dotykowym panelem sterowania, zarówno do obsługi multimediów, jak i klimatyzacji.